Wednesday, October 7, 2009

SALAM SEJAHTERA

Assalamualaikum dan salam sejahtera dari Pak Caq dan famili untuk semua. Selamat bertemu kembali di Maya ini.

Dah lama juga rupannya Pak Caq tak ke Maya, dah lebih dari dua minggu! Maaf ya. Tak terperasan pula dah melewati dua minggu. Pak Caq ingat dua minggu bercuti mesti balik kerja seperti biasa. Tapi dah la pula banyak sangat yang harus dilakukan. Di samping tu, sibuk pula memenuhi undangan kenduri kahwin dan rumah terbuka di hari minggu baru ni. Minta maaf sekali lagi.

Alhamdulillah, Pak Caq telah selamat menyempurnakan segala kewajipan dan hal-hal peribadi yang mesti dilakukan. Hari ni baru la Pak Caq sempat menjengah Maya untuk beberapa ketika, insya Allah.

Banyak perkara dan benda yang Pak Caq buat serta alami. Ada yang memeningkan kepala, ada yang menyeronokkan, dan ada pula yang menyedihkan. Biasa la asam garam kehidupan ni kan! Tapi, keseluruhannya tetap baik.

Tak tahu nak mula di mana pulak ya! Panjang benar senarainya. Yalah kan .. Banyak perkara telah berlaku dari Hari Raya pertama hingga ke hari ini.

Eloklah rasanya Pak Caq mengucapkan Selamat Hari Raya sekali lagi kepada semua. Ni kan masih lagi bulan Syawal. Pak Caq pun belum habis puasa sunat Syawal kerana asyik sibuk dengan urusan kerja dan hal-hal peribadi. Minggu ni mesti di sempurnakan juga, kalau tidak tu tak terbuat pula nanti!

Pak Caq akan sambung cerita novel 'Mencari Arah' mulai minggu depan, insya Allah. Nak mula hari pun Pak Caq sibuk sangat ni. Esok dan lusa dua hari saja nak berhenti hari minggu pula. Jadi biar mula di minggu baru la ya.

OK, Pak Caq ada kerja ni. Nanti jumpa lagi!

2 comments:

  1. selamat hari raya Pak Caq.. tgh syawal lagi ni..
    time2 ni banyak betul rumah terbuka yer.

    Fyzals Territory

    ReplyDelete